Halaman

Minggu, Februari 19, 2012

Last Peak






A poem that tells my hopes and my dreams after I graduated high school, and here I also tuck a few photos of me when I was  in school

Last Peak
The clock never stops spinning
Seconds, minutes, hours, running very fast
I ran
Pursuing such a beautiful dream
More beautiful than a flower
Reaching the peak height
Until the world can see

Teenage story has ended
And I'll be a real woman
But, when it all changed
The fact is in line with expectations

I want to go
To a high peak
Treating a lonely heart

Hi Angels a kind
Can you fly me up?
Surrounding the spacious sky
Crossing an ocean full of dolphins
I do not understand the world
But I can run search

I want to go
To a high peak
Treat me lonely


Hi Angels a kind
Can you fly me up?
Surrounding the spacious sky
Crossing an ocean full of dolphins
I do not understand the world
But I can run search

I want to go
To a high peak
Treating a lonely heart

Looking for a wise friend
Share the story of sorrow or happiness
I do not understand the world
But I can run search

look at me
In the last peak

Last Peak

Jarum waktu tak pernah berhenti berputar
Detik, menit, jam berjalan sangat cepat
Aku terus berlari
Mengejar impian yang begitu indah
Lebih indah dari sekedar bunga
Menggapai puncak tinggi
Hingga dunia mampu melihatku

Cerita teenage telah berakhir
Dan aku akan menjadi perempuan sejati
Tapi, ketika semua berubah
Kenyataan tidak sesuai dengan harapan

Aku ingin pergi
Ke puncak yang tinggi
Mengobati hatiku yang sepi

Hi Angels yang baik hati
Bisakah kau membuatku terbang ke atas ?
Mengelilingi langit yang luas
Menyebrangi samudra yang penuh lumba-lumba
Aku tidak mengerti dunia
Tapi aku bisa berlari mencarinya

Aku ingin pergi
Ke puncak yang tinggi
Mengobati hatiku sepi

Hi Angels yang baik hati
Bisahkah kau membuatku terbang ke atas ?
Mengelilingi langit yang luas
Menyebrangi samudra yang penuh lumba-lumba
Aku tidak mengerti dunia
Tapi aku bisa berlari mencarinya

Aku ingin pergi
Ke puncak yang tinggi
Mengobati hatiku yang sepi

Mencari teman yang bijaksana
Berbagi kisah duka atau bahagia
Aku tidak mengerti dunia
Tapi aku bisa berlari mencarinya

Lihat aku
Di puncak terakhir

 




Tidak ada komentar:

Posting Komentar